دانلود آهنگ جدید بهونه از معین طیبی

دانلود آهنگ های جدید ایرانی شاد و غمگین | بهترین مرجع دانلود آهنگ جدید غمگین و شاد فارسی 94

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید بهونه از معین طیبی

دانلود آهنگ جدید مهین طیبی در سوم خرداد ماه سال 94 | دانلود آهنگ | دانلود موزیک | دانلود ترانه

دانلود آهنگ جدید بهونه از معین طیبی

دنیایه منی همیشه بی تو دنیا خالی میشه انتخاب آخرم میمونی تو

تو شریکه لحظه هامی حتی تویه خواب باهامی

هر جوری بشی برام همونی تو

دانلود آهنگ جدید بهونه از معین طیبی

دانلود آهنگ جدید معین طیبی بنام بهونه با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهونه از معین طیبی به همراه متن آهنگ بهونه میدونی عاشقت شدم عشقم تویی دلیله بودنم نگو نمیشه باورت حرفام تویی دلیله خوندنم از معین طیبی

Download new song called Tibi excuse given direct link

ترانه : فریده خانی , آهنگ : معین طیبی

دانلود آهنگ های جدید معین طیبی

گیتار : فرشاد ادهمی , تنظیم : فرشاد یزدی

برای دانلود آهنگ بهونه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه بنام دریای آروم از پارلین موزیک

 

دانلود آهنگ جدید دریای آروم از مصطفی یگانه

 

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه بنام دریای آروم از پارلین موزیک

 

ترانه : زهرا نادری , تنظیم : داریوش اقدامی , میکس و مستر : راشا تقی پور

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید معین طیبی بنام بهونه :

 

میدونی عاشقت شدم عشقم تویی دلیله بودنم

 

نگو نمیشه باورت حرفام تویی دلیله خوندنم

 

نگو که میگذری ازم هر بار تویی دلیله موندنم

 

بی تو این صدایه خسته بغضمو ببین شکسته بی تو دارم از همه چی میبارم

 

 

 

دانلود آهنگ جدید بهونه از معین طیبی

 

تو شریکه لحظه هامی حتی تویه خواب باهامی

 

هر جوری بشی برام همونی تو

 

نگیر ازم صداتو نبند به روم چشاتو همیشه هستم پای تو همیشه هست

 

خسته از شبایه بی تو فکری اینکه باز بری تو دیوونه میشم از این فکر دیوونه میشم

 

 

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه بنام دریای آروم :

 

هوس کردم کلیدم رو تو خونه جا بذارم

 

تا در تو وا کنی روم و به رو تو وا بشه درها

 

هوس کردم که بی موقع بگیرم روزه تردید

 

ببینم دوستم داری اگه ایمان من لرزید

 

کدام دریای آرومی دل آشفتم و برده

 

کدام موج پریشونی منو سمت تو آورده

 

بی تو این صدایه خسته بغضمو ببین شکسته بی تو دارم از همه چی میبارم

 

وقتی میگیری بهونه دیوونه میشم دیوونه وقتیکه نباشی من میمیرم

وقتی میگیری بهونه دیوونه میشم دیوونه وقتیکه نباشی من میمیرم

دنیایه منی همیشه بی تو دنیا خالی میشه انتخاب آخرم میمونی تو





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ بهونه از معین طیبی,دانلود آهنگ میدونی عاشقت شدم عشقم تویی دلیله بودنم,دانلود آهنگ نگو نمیشه باورت حرفام تویی دلیله خوندنم,دانلود آهنگ بهونه,دانلود آهنگ جدید بهونه با لینک مستقیم,دانلود آهنگ بهونه با صدای معین طیبی,دانلود آهنگ جدید معین طیبی بنام بهونه,متن آهنگ جدید بهونه از معین طیبی,دانلود اهنگ های جدید معین طیبی,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ غمگین ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : شنبه 3 مرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی